woensdag 26 november 2008

Hup Holland Hup!

Afgelopen zaterdag was een geweldige dag voor mij ;) Hollandse avond!
Nee, ik moet wel eerlijk zijn...het was het Hollands-Duitse avond. Een combinatie die maar zelden gevierd word maar hier ziet iedereen ons toch als 'Europeans' in plaats van 'Nederlandse' of 'Duitse' dus ja dan kunnen we ook wel de 'cultuur avond' samen doen.
Elke maand verzorgt iemand uit ons complex eten voor iedereen. Dit keer was het onze beurt samen met de duitse buurman dus. Het was erg leuk om te doen en een enorm succes, meer dan 30 mensen zijn gekomen (er zijn 22 appartementen). Ik heb even na moeten denken over het menu, niet alles is hier te krijgen en ook wou ik dat mensen het lekker zouden vinden natuurlijk. Boerenkool wordt hier helaas niet verkocht! Uiteindelijk heb ik stamppot wortelen met Hachee, een komkommersalade, appelflappen en kruidkoek gemaakt.
Ik heb wat foto's toegevoegd. Andrew had zijn oranje shirt aan en we hadden tulpen en heineken bier!

Morgen is het hier Thanks Giving dus ik heb een aantal dagen vrij! Zal jullie laten weten hoe dat was!
XJ











Dit laatste gerecht had ik gemaakt voor een Thanks Giving lunch op mijn werk...

1 opmerking:

Anoniem zei

ziet er heerlijk uit Jans... I miss your cooking! ;-)
En leuk jurkje truitje ding heb je aan...
Kus!!!