maandag 10 november 2008

Schilderen en kliederen


Nee ik geef niet op met schilderen en kliederen. De Jezus tekening (herkennen jullie hem? ;) heb ik met waskrijt gemaakt. Ik moet ineens heel hard nadenken over sommige woorden, zijn oil pastels waskrijtjes? De andere is een klein canvasje, gewoon grappig voor in de keuken.
Donderdag begin ik met een naaicursus! Bedankt Lotte voor het idee (kan niet wachten om crea bea patronen uit te wisselen, haha ;) Ik vertelde Andrews oma dat ik op cursus ging en toen haalde ze deze naaimachine van het zolder! Uit 1924, ze had hem al 50 jaar (!!!) niet gebruikt en hij doet nog perfect! Hij was van haar moeder en toen Andrew's oma net getrouwd was gebruikte ze hem vaak. Ik heb een zwak voor oude dingen dus deze machine moet me wel inspiratie geven tijdens de cursus!



t

Geen opmerkingen: