maandag 4 mei 2009

Projectjes



c

e
Zoals jullie merken ben ik weer terug in de 'blogging world' en post ik maar weer wat. De laatste maand heb ik nog wat dingetjes gemaakt. De boekjes zijn dagboekjes/notitieboekjes gemaakt van stof en kartonnen boodschappentassen. Erg leuk om te doen! Mijn naaimachine is definitief gecrashed, toen mijn moeder hier was begon ie te roken en vonken en we hebben besloten dat het toch iets te gevaarlijk wordt. Moet wel gezellig blijven...he?;) Maar het is een model uit 1927 dus ik heb niet het idee dat ik Singer iets kwalijk kan nemen.
De laatste twee foto's is een collage gemaakt op een canvas. Het gedicht heeft Andrew geschreven in 2004 en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om er een kunstwerkje van te maken. Heb geprobeerd het visueel te laten aansluiten bij het gedicht, hoewel ik me kan voorstellen dat het misschien wat uitleg nodig heeft. Ik vond het in ieder geval heel leuk om te doen.

Tot snel!
J.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Yay....love them. The color combos are great.

Sawyer Fam zei

you are getting good! ready for etsy yet?