dinsdag 16 september 2008

Eindelijk! Een baan!




Dames en heren..
Aanstaande maandag begin ik als faculty assistant bij Fuller, School of Psychology!
Het is een lang proces geweest en heb moeten leren geduld te hebben. Deze week ga ik het contract tekenen. Het is een fijn gevoel, een doel hebben, je nuttig voelen, mensen leren kennen en geld verdienen is toch belangrijk!

Nog meer goed nieuws..
Mijn ouders komen op bezoek! Ze hebben last minute besloten om naar ons toe te komen en blijven 2 weken. Ze komen donderdag aan, gezellig!!!

Ook wat minder goed nieuws..
Ik ben vandaag gezakt voor mijn rij-examen! Ongelofelijk wat een afgang haha. 
Ik had een rem ingreep! Hier mag je op een kruising met stoplichten door het rode licht rechts afslaan. Dat deed ik dus maar ik lette niet goed op er kwam een auto aan en voordat ik kon stoppen schreeuwde de examinator al STOP! en trok aan de handrem. Wat een hysterie..
Verder ging het heel goed dus ik baal wel een beetje. Nu moet ik weer twee weken wachten en ik had me er juist zo op verheugd dat ik mijn eigen ding kon doen zonder andrew als chauffeur. 
Het grappig was ook dat Andrew niet mee kon naar het examen en ik ben dus in mijn eentje naar het DMV gereden (over de snelweg en alles) om examen te doen en toen ik was gezakt ging ik weer met de auto naar huis haha.

En wat belevenissen..
Ik heb nog wat foto's bijgevoegd van afgelopen weekend (had helaas mijn camera vergeten dus deze zijn wat onduidelijk omdat ze met telefoon zijn gemaakt). We zijn vrijdag t/m zondag naar San Diego gegaan en hebben daar een super leuke tijd gehad met Ruth, Noes en Levi. We hebben verschillende dingen bekeken, uit eten geweest, geBBQed met Ruth's San Diego vrienden en lekker gekletst en gelachen. Ik ga ze erg missen! Noes en Andrew zijn nog naar een baseball wedstrijd van de San Diego Padres versus de San Fransisco Giants, ze hadden top seats (zie foto).
Levi zegt nu zijn naam en juicht daarna heel hard, super schattig. Alleen zegt ie Leli ipv Levi..lief he? 
Nahumury's...Heel erg bedankt voor de gezellige tijd! Dikke kus voor Levi en een goede reis terug naar NL.
xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

We miss u guys!!!!!!