dinsdag 30 september 2008

Het is hier 37 graden...en dat is niet lekker meer!


Hitte
Twee dagen geleden berichte ik over regen op mijn lijf...  Zo snel als het weer in NL kan omslaan, zo snel kan dat hier blijkbaar ook. Het typen van deze blog kost me al moeite, zo heet is het hier. Mijn ouders zijn nog hier en dat wordt het heel contrast als ze dadelijk weer naar NL gaan (ik las dat het bij jullie 10 graden is :( Ik ben blij dat ik overdag naar mijn werk kan zodat ik lekker in de airco kan zitten! Nog even doorzetten hier, van het weekend belooft het af te gaan koelen.
San Diego
Afgelopen weekend zijn we met mijn ouders naar San Diego geweest en hebben een super tijd gehad. We hebben rond gereden, rond gefietst, op de boot geweest, de binnenstad onveilig gemaakt ;), Andrew's oma bezocht naar het Wild Animal park geweest en nog veel meer! Helaas heb ik maar 1 foto. San Diego heeft een heel relaxte "feel", het is ruim opgezet en het is aan zee dat zorgt gelijk al voor een vakantie gevoel. Het was fijn om even aan de hectiek van LA en omgeving te kunnen ontsnappen. Mijn ouders maken zich wel een klein beetje zorgen omdat het verkeer waar wij wonen echt 'crazy' is, veel files maar ook auto's die heel hard rijden en slecht onderhouden wegen (zonder vluchtstrook). Gelukkig kan ik lopend naar mijn werk (zooo relaxt!) en andrew hoeft voor zijn werk de snelweg niet op.
Contact met jullie
Sorry dat ik de afgelopen weken slecht ben geweest in het (terug)sturen van mailtjes. De start van mijn baan en het bezoek van mijn ouders is de reden dat ik weinig contact heb kunnen onderhouden. Volgende week wordt het hier weer wat rustiger. 
Mijn baan bevalt goed, het is fijn om weer aan het werk te zijn!
Tot snel!
xxx

Geen opmerkingen: