zaterdag 24 januari 2009

Surfen


Ik wil even wat met jullie delen.
Ken je die mensen of ben je zo'n persoon die achter de computer gaat zitten en uren op het internet gaat 'surfen'?
Kijk...tot voor kort snapte ik dat dus niet he. Als ik achter de computer ga zitten check ik mijn email, kijk op nu.nl en dan weet ik het niet meer. Soms heb ik een doel, ik wil informatie verkrijgen, bijvoorbeeld een route of een recept. Maar als dat doel is bereikt blijf ik niet hangen ofwel verder 'surfen', ik wist simpelweg niet waar naartoe te surfen.

Ik zeg TOT VOOR KORT...
Ik heb nu dus de meest geweldige website allertijden ontdekt WWW.ETSY.COM
Hoe meer ik op die website ga hoe meer ik ontdek, hoe langer ik blijf hangen. Ik heb gisteren zelfs mijn eerste internet aankoop gedaan (op bol.com na) op Etsy, een paar vintage knopen. Misschien valt dit niet onder surfen, ik blijf namelijk uren op dezelfde website hangen en kom niet verder, maar het is goed. Ik hou van Etsy!

1 opmerking:

carlaltdelete zei

Volgens mij is StumbleUpon (even installeren) ook iets voor jou. Je kunt dan bijvoorbeeld "crafts" als interesse aangeven en je krijgt de meest originele sites als je op de "stumble" knop drukt...