vrijdag 13 februari 2009

The Superbowl







Ok, het is even geleden sinds de laatste post. Ik ben deze weken heel druk op mijn werk, het symposium dat ik organiseer is volgende week en het brengt veel werk met zich mee. Ik vind het leuk om te doen maar kan ook niet wachten totdat het voorbij omdat ik nu elke dag langer werk. Ik ga toch voor sociaal leven boven werk :)

Zondag twee weken geleden was de Superbowl, een echt 'American Event'. Het is zoals de 4th of July een reden om een feestje te geven. En dan ook typisch Amerikaans...met een potluck. Dat wil zeggen dat iedereen wat te eten meeneemt. Typisch superbowl eten is hot wings, twice baked potatoes, chips and salsa en van allerlei dips. Ik vond het vooral een gezellige middag, het American Football kan me gestolen worden..hoofdzakelijk omdat ik de regels niet ken :( Ooit stel ik me open om het leren...ooit.

Geen opmerkingen: