maandag 9 maart 2009

Brandon & Monique's baby shower in San Diego











He Nederland!
Vorig weekend zijn we naar San Diego geweest. Brandon en Monique (goede vrienden van ons, beste vriend van Andrew) verwachten hun eerste kindje in april en hier wordt er door vrienden altijd een zogenaamde 'baby shower'gehouden. Vaak is het alleen met vrouwen maar dit keer waren de mannen ook uitgenogigd. Ik verbaas me vaak nog over het klimaat waar ik in ben beland..het was het weekend 25 graden en het feestje was bij het zwembad. Ze wonen in een woonwijk en onderdeel daarvan is zwembad en jacuzzi, dat is heel normaal hier :) Voor de baby shower koop je ook kadootjes, dus wij gingen naar baby's R us... een giga giga winkel voor babyspullen... Echt idioot, baby's hier zijn naar mijn mening iets te verwend..waarom heb je een opwarmapparaat voor de baby billen doekjes nodig, pff, en 3 verschillende buggy's? Maar misschien is dat in Nederland ook wel zo en heb ik het nog nooit van dichtbij meegemaakt. Sjoukje..? Heb jij ook een babybillendoekjesopwarmer gekocht? :) Ik had zelf een klein kadootje gemaakt voor de babykamer, een hangertje. Zie foto's.
In ieder geval, het was heel gezellig. Een vakantiegevoel weekend, even weg van de universiteit en drukte in LA.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Cute little wall hanging....it turned out really good!

coffee connoisseur zei

looks like so much fun... a double coed baby shower! how is andrew doing recovering from the surgery? we miss you guys!