donderdag 28 mei 2009

Vervroegde verjaardags dag!

Afgelopen maandag was Memorial Day (= vrije dag) en omdat Andrew er morgen op mijn verjaardag niet is :( (hij is op een weekend retreat met Zac & Brandon, wat toevallig net op mijn verjaardag valt) hebben we maandag met z'n tweetjes mijn verjaardag alvast gevierd. Het was echt mijn dag en ik mocht elk detail bepalen (yes!).
  • Uitslapen!
  • Naar de Casbah, mijn favoriete koffietentje/lunchplek in Silverlake
  • Eten van een baquette met prosciutto..mmmmm!!!
  • Rondwandelen in de Silverlake buurt, huizen kijken
  • Smoothie drinken
  • Rondneuzen in tweede hands (meubel) winkeltjes en art winkeltjes
  • Bij het zwembad liggen en Sangria drinken
  • Lekker koken en eten - Vongole pasta met stokbrood en tapenade
  • Film kijken (Bella)
Het was een top dag en lekker relaxt!
Morgen op mijn verjaardag heb ik een aantal meiden uitgenodigt voor een sushi party, ik koop alles en we gaan de sushi samen maken. Dan vertrek ik zaterdag ochtend naar San Diego om daar tijd met Hillary (Andrew's zus die net terug is vanuit Portugal) en Monique door te brengen.

Fijn weekend allemaal!







1 opmerking:

Ruth zei

Leuk je even op je vervroegde verjaardagsdag (toevallig) aan de telefoon gesproken te hebben! Ziet er erg gezellig uit en ben benieuwd hoe de sushi party was!!

Dikke X