donderdag 4 juni 2009

Sushi verjaardags party








Afgelopen vrijdag was mijn verjaardag en zoals ik al eerder vertelde was Andrew er niet dus ik had een sushi meiden party georganiseerd. Het was echt heel gezellig, er waren 11 meiden en ik voelde me heel speciaal. Het was wel heel raar dat ik mijn verjaardag vierde met mensen die ik een jaar geleden nog niet eens kende maar het deed me ook goed te weten dat ik in dit jaar genoeg mensen heb leren kennen om een klein feestje te geven. Het klinkt misschien raar maar ik was een tijd geleden soort van zenuwachtig of ik wel mensen had om uit te nodigen op mijn verjaardag. Toen Andrew een paar maanden geleden het weekend weg boekte had ik echt zoiets van 'als ik maar niet alleen op mijn verjaardag zit, dat is wel heel depri'. De hele dag was eigenlijk onverwacht super. Brigitte belde me snachts al op vanuit NL om me te feliciteren...oeps, tijdsverschil vergeten! S'ochtends heb ik Connie, Loes en mijn ouders aan de telefoon gehad. Ook had ik allerlei mailtjes en e-cards. Bedankt allemaal vanuit Nederland!!! Christen kwam langs op mijn werk om een verjaardags capuchino brengen en mijn collega's hadden taart besteld. Ik denk de eerste keer in mijn leven dat ik op mijn verjaardag kaarsjes heb uitgeblazen, lekker Amerikaans. Ik moest voor mezelf in het Nederlands 'lang zal ze leven zingen'...hopelijk onthouden ze het voor volgend jaar ;). Zac en Brandon kwamen als verassing op mijn werk langs toen ze Andrew ophaalden, Zac had ik al meer dan een jaar niet gezien dus dat was top!

De sushi party was geslaagd, ik had bij een japanse supermarkt en viszaak de ingredienten gekocht en het was simpel en leuk om samen te maken. Ondertussen ook een fles Sake opgedronken en dat bracht de stemming er natuurlijk wel in :) Om 23:00 uur zijn we nog frozen yoghurt gaan halen in Old Town en omdat ik jarig was werd de hele zaak (incl. zo'n 50 klanten) stilgelegd om voor mij Happy b-day te zingen. Ik kreeg ook nog een ballon en gratis frozen Yoghurt met aarbeien! Al met al een verassend leuke verjaardag.

De volgende ochtend kwam ik later dan gepland op gang om naar San Diego te rijden (laat naar bed + sake = slome ochtend). Het was de eerste keer dat ik in mijn eentje zo'n afstand heb gereden hier in de VS. Maar 2.15 uur is voor Amerikaanse begrippen een kippe-eindje. Ik vond het heerlijk om in mijn eentje rond te tuffen, dat ga ik vaker doen! Het was een heel leuk weekend met Hillary en Monique en de kids. We hebben lekker bijgekletst en met de kinderen gespeeld, ik had Malakai ook al meer dan een jaar niet gezien en hij is echt veranderd. Hij is nu bijna 4 en verteld hele verhalen. Ik hoop snel wat foto's te hebben. Ik had geen camera het weekend.

Nu zijn Andrew's ouders bij ons. Ze zijn gisteravond aangekomen. Ze hebben de afgelopen 6 jaar in Europa gewoond en verhuizen terug naar San Diego. Na de tussenstop bij ons gaan ze naar hun eigen huis, wat ze de afgelopen zes jaar verhuurd hebben. Ik ben erg blij dat ze hier weer wonen!!!

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

Fiona zei

Happy Happy Birthday (a little late...but you understand :)! Wish I could of been there to celebrate with all the lovely ladies. Miss you all.

Rubes