maandag 23 november 2009

Happy Thanksgiving!


Aanstaande donderdag is het Thanksgiving.
Deze week werk ik maar t/m woensdag en heb dan een lekker lang weekend vrij.
De week staat al een behoorlijk in het teken van deze feestdag. Morgen op mijn werk een Thanksgiving potluck, dat wil zeggen dat iedereen eten meeneemt en de werkgever koopt de kalkoen. Ik heb nu een aantal keren Thanksgiving meegemaakt en ik vind het wel een mooie feestdag, er zit gelukkig wat minder hype om heen dan met Kerstmis. Het is simpeler en je staat stil waar je dankbaar voor bent in je leven.
Andrew’s ouders zijn in Marokko om Hillary te bezoeken dus wij zijn familieloos dit jaar. Daarom hebben we onze ‘Fuller Familie’ uitgenodigt om samen Thanksgiving te vieren in Andrew’s ouders huis. We gaan met 13 vrienden in totaal daar logeren, relaxen, eten, spelletjes spelen, naar het strand, hiken, etc. Ik heb er veel zin in! Iedereen draagt bij aan de grote Thanksgivings maaltijd die we donderdag gaan bereiden. Ik heb de rol gekregen om de kalkoen te bereiden (tja ik weet het...hoe krijgt de enige niet-amerikaan van het stel nou weer die rol?;), ik laat weten hoe dat is afgelopen.

De foto’s en verhalen volgen!
Happy Thanksgiving!

1 opmerking:

Connie zei

Geniet ervan lieverdjes! Wou dat gezellig mee kon vieren met jullie! xxx Connie