donderdag 19 november 2009

Het loopt lekker!














Week anderhalf na de opening van de webshop.
Heb 7 producten verkocht, joepie!
Het is een leuke hobby maar moet nog wel proberen de balans te vinden tussen werk, sociaal leven, vak volgen en dingen voor "Janzie" maken. Andrew maakte de grap dat hij rook uit onze slaapkamer zag komen de laatste paar weken (heb mijn crea hoekje met naaimachine daar opgesteld). Maar iedere keer als ik een idee in mijn hoofd heb (constant) wil ik het eigenlijk gelijk uitvoeren! Een collega had een speciale order bij mij geplaatst,... een tas voor zijn vrouw en dochter. Dat was echt leuk om te doen (resultaat hier).

Maar vanavond wordt de derde avond op rij dat ik niets ga maken en ga ik met Andrew naar de farmersmarket, we proberen er een wekelijks uitje van te maken maar dat lukt niet altijd.

Met Andrew gaat het goed. Hij is nog steeds druk maar het is niet te geloven dat hij in Juni al weer afstudeert! Hij is vorige week benaderd door een Marriage and Family therapist uit San Diego. Hij heeft gevraagd of Andrew wil solliciteren op een baan als therapeut/counselor in San Diego bij hem in de praktijk. Dat was echt geweldig nieuws want het is heel moeilijk op dit moment om een baan te vinden! En San Diego is waar we graag naar toe gaan als hij klaar is met zijn studie. Nu nog maar even afwachten wat dit wordt.

Bedankt voor jullie leuke 'Janzie' reacties! Spread the word!

J.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wish I knew what you said ;)

Connie zei

Heej Janzie, superfijn dat het zo storm loopt!!!!!En wat heerlijk dat Andrew een aanbieding heeft gehad! Superspannend zeg. Je moet wel niet vergeten ook af en toe nederlands te spreken hoor ;-) als je anderhalve week al veranderd in week anderhalf gaat t goed mis, hahahaha..nee,ik plaag je lieverd. Ik ben trots op je dat je zo lekker bezig bent! Zullen we nu echtechtecht eens skypen? Morgen de 24e in de avond? Let me know! Veel liefs! Connie