woensdag 26 augustus 2009

Smokey Pasadena

Hi Allemaal!
Gisteren aan het eind van de dag zag ik vanuit mijn kantoor een dikke rookwolk achter de bergen vandaag komen. Er bleek een bosbrand te zijn zo'n 30 kilometer verderop. Vanochtend toen ik de deur uit ging naar mijn werk stapte ik in een rokerige buitenlucht. De fietstocht naar mijn werk was niet echt een pretje en zelfs hier op kantoor is het rokerig.
Belangrijk: Ik loop geen gevaar! Dat jullie niet ongerust worden ;). De brand gaat in de tegenovergestelde richting van de huizen maar helaas heeft al een gigantisch deel van LA National forest afgebrand. Echt bizar hoe anders de natuurverschijnselen hier zijn dan in Nederland. Toen ik hier net woonde maakte ik een aardbeving mee, en het heeft het afgelopen jaar 2 keer vaker licht geschud. Nu een bosbrand in de omgeving. Dit komt elk jaar voor in deze omgeving maar ik hoop dat ze het snel onder controle hebben want het is zo'n zonde voor de natuur!

Geen opmerkingen: